BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

it's me



pEngikuTku..!!

nuyu ♥ Mr.bear

Daisypath Vacation tickers

sukA x blog sy,..!!!

Thursday, February 14, 2013

imissher

part 2.
assalamualaikum. malam ni saya nak sambung cerita saya. dari part 1. hope korang da bace kot. bukan saya nak cari perhatian dari korang. tp, nak share apa yg saya lalui. iaitu dari pengalaman, . dan pengalaman jugk mengajar kita erti kesabaran. dan mematangkan diri kita, pengalaman jugk menggerakkan kita dari selangkah ke selangkah. . so, hargai lah pengalaman korang. jgn sia2 kan. . :)

ok, mai kite continue pasal cerita saya hari tu. about my beloved person in my life. ever and for ever. never forgot it. ! :) awak adalah SUPERHERO saya. . korang nak tau tak. mak saya  baik sangat sangat. time kecik2 dule best. . kiteorang nak ape pun, ma yang belikan. kiteorang ni dulu penakut tau. tak ade la nak mintak duit ngan abah . memang tak la kan nak mintak. dah bile kene marah. diam jer la. abah plak banyak soal. lebih dari mak lagi. haha. ! tp, abah tanye bnyak2 coz abah tak nak anak2 dia beli barang2 yang tak sepatutnya dibeli. dia nak anak anak dai gunakan duit untuk benda yang bermanfaat je. abah kan selalu sebut. "wak mende gok, dok mekdoh" haha. . memang selalu dengar ayat ni. mknanye " nak buat ape gak, tiada faedah". . . dulu, time ma ambik lesen. and lulus ujian memandu, memang abah binbang sangat2 la. nak tau tak knap. ? coz abah takut, nant ma slalu bawak keluar kereta dia. haha ! lawak la. dulu time ma blajar kereta, ma blajar kat padang sebelah umah ni. semangat sangat ma blajar kereta. walaupun time tu usia agak tau skit. tp, na nekad nak belajar gak. bagus sangat ma. . bile lame skit ma ade lesen, .ma bowok kiteorang g pasar. tu la paling jauh. . jauh jugk la. dalam 8km. abah pun punye la risau. sayang sangat kerete dia tu. .uish, tapi abah lebih sayangkan isteri and anak2 dia lagi la. hahaha. :)) . oke . ni saya nak cerita pasal tahun 1. . time exam akhir tahun, .mak saya ada janji. kalau saya dpt no 1, ma akan bali basikal. . sama gk ngan abg kimi , thun 3. kak arah thun 5. . semua same, kalau dpt no 1. nk belikan basikal. . bile final exam. . saya dpt no 1. sme gak ngan kak n abg sy. dpt no 1 gk. . tapi, yang agak menyedihkan, ma x caye sy dpt no 1. ma pun terus call guru kelas, nak tnye betul ke x. dan ternyata betul.  ma pun agak terkejut. hehe. . saya ngan muke bangganye, mintak la basikal. .dulu baru basikal je. tak der la mcm budak2 zaman skarang, nk enset yg canggih2 je kan. . ptg tu jugk, ma g bli basikal untuk kiteorang 3 orang. ma yang pilih basikal. tngok2 ptg tu, basikal ada. sooo. heppy la . . !!
*continue , . . .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...