BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

it's me



pEngikuTku..!!

nuyu ♥ Mr.bear

Daisypath Vacation tickers

sukA x blog sy,..!!!

Saturday, February 09, 2013

MY 2013 LIFE

Assalamualaikum kawan-kawan aku yang aku sayangi. ,
maaf coz da lama aku tak tulis blog. dah berhabuk sangat-sangat. ini sebab aku terlalu sibuk. sebuk dengan persiapan untuk msuk kolej baru. . uruskan untuk berhenti berlajar kat kolej lama. . banyak benda lagi la yang perlu settle kan. . ni baru aku ada mase skit nak tulis untuk korang, just nk critaa pasal life aku msuk tahun baru. korang pun mesti ade bnyak crite menarik kan. . ? ? ?

OK. start 2hb jan 2013 aku daftar masuk as new student kt kolej Kejururawatan Pulau Pinang. (KKPP) aku tak berapa gembira. tambah plak aku tak sihat. demam. . pening kepala. time ni suhu badan aku 39 aje. . tak samapi 40. . tp, tak sihat macam mane pun, aku tetap kene g penang. tak leh tangguh2 mcm kolej aku dulu. actually, aku rindu sangat2 suasana kat KPM. .tak pat aku lupakan selama setahun setengah aku stay kat sane. . baru je nak rasa jadi senior. huhu. lupakan lah hasrat tu. kesian. kesian.

urm, oke cerita pasal KKPP plak. orentasi memang best. tak der la penat orangtasi time kat kolej dulu. . tp, yg tak best time org bg taklimat. coz ni buatkan aku and yang lain lagi mengantuk. . kwang2. tp, xpe. orentasi tetap tiptop. now, pajam celik. pejam celik. da sbulan aku staty kat KKPP. seronok. kwan2 aku semua baik2. tp, best belajar. tp, yg penatnye jadual terlalu padat sngat-sangt. . so, kene pandai la bahagikan mase. . wish me luck yer kengkawan. ILOVENURSE :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...