BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

it's me



pEngikuTku..!!

nuyu ♥ Mr.bear

Daisypath Vacation tickers

sukA x blog sy,..!!!

Wednesday, February 13, 2013

imissher!

part 1
bismillahirrahmanirrahim . assalamualaikum. .
hai, kawan-kawan ku. semua sihat kan? saya harap semua sihat je. saya pun alhamdullillah sihat kot. urm, kot la. . tak sure dengan diri sendiri . adakah diri ni sihat ke x. . entah la. 

. saya nak luahkan sesuatu kat korang. harap korang dapat baca luahan hati seorang anak yang kesunyian tanpa seorang insan yang amat saya sayangi. . semalam saya rasa sangat sunyi. saya pun x tau knape. padahal, kat umah ni riuh rendah. hepi je, xder masalah duk kat umah. tapi, hati  saya ni. .  ohhhh. hati . . actually, semalam saya teringatkan arwah. . arwah tu seorang yang saya amat cinta dan saya. ! itu adalah emak saya. . entah kenapa, hati saya jadi tak menetu bile teringatkan arwah emak saya. rasanya macam nak menjerit, meraung, menangis, marah. dan banyak lagi la.. tapi tak dapat. saya pendam je semalam. .coz time tu ade kat umah nenek. .tambah la plak, nenek cerita tentang arwah time Dia masih ada dulu. lagi la buatkan jiwa saya makin meronta. rasa macam tak puas hati pun ada. . sampai rasa macam tak adil, kenapalah Tuhan cepat sangat ambil mak saya dari keluarga kami. sedangkan masa tu saya tak cukup lagi kasih sayang seorang emak. saya ngan mak saya memang la tak rapat mana. coz saya suka buat kerja sendiri. saya tak suke orang lain ambik tahu tentang hal saya. . kalau saya sakit pun, saya sendiri. emak saya just tolong2 mcm tu je. .saya rindu sangat emak saya. korang untung kan . ramai lagi antara korang yang ada emak. sayang lah mak korang tu. saya, time umur 10 tahun emak saya pergi. tp, saya masih lagi untung, lama jugk dapat bersama ngan mak saya. tapi. adik saya yang bongsu time tu umur 4 tahun. lagi sedih kan. dak la kecik lagi. tak tahu apa2. emak saya sayang sangat dia. .dialah buah hati mak saya yang terakhir. .mane2 pergi ke, mesti ade camera kat sebelah. setiap saat ambil gambar. pergi klinik ke. jalan2 ke. mesti snap pic. saya pun jeles jugk la. pic saya time kecik tak ade langsung. tapi. kakak, adik and abg saya ada. . saya tak ade. . maybe saya tak suke kot ambik gambar time kecik. haha. . tp besar2 jadi gile camera plak . :))
*continue. . . .

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...