BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

it's me



pEngikuTku..!!

nuyu ♥ Mr.bear

Daisypath Vacation tickers

sukA x blog sy,..!!!

Thursday, September 05, 2013

iloveu mr.bear

dah masuk bulan 9. nak dekat 5 bulan aku dah clash ngan dia. tapi aku rasa macam aku still lagi same ngan dia. aku tak dapat lupakan dia. walaupun hakikatnya aku yang mintak clash. . urrrmm, entah laa aku pun tak tau kenapa. . . sush sangat aku nak lupakan dia. . .dan dia pun tak faham, kenapa aku mintak putus ngan dia. . yang dia tau, aku ni permainkan dia. permainkan perasaan dia, .tak ape laa kalau dia nak salahkan aku jugak dalam hal ni. tp, aku ade sebab2 yang tertentu nape aku nak clash. . . aku memang sayang dan cintakan dia. .dan selama 5 bulan ni laa aku jadi tak menentu. . asyik ingatkan dia. . walaupun aku baru bersama ngan dia 3 tahun. . .selama 3 tahun ni laa aku and dia spend most time together. . sush senang. . sakit. .gembira. marah. kecewa. . macam2 lagi laa. . . . . macam mne aku nak lupakan dia sedangkan kenangan tu asyik datang kat fikiran aku. .dia boleh lupakan aku. .dan dia boleh control lagi perasaan dia bila jumpa ngan aku. . tp, aku ?? susah kotttt. . aku dah try banyak kali. banyak cara. . .aku try knal ngan laki lain. .aku try bzkan diri aku. .aku try lupakan diaa. . tp, smakin aku nak lupa. . smakin aku teringat. . . . sampai2 aku pernah merayu kat dia yg aku nak bersama dia balik. . merayu ngan laki. . ni pertama kali aku lakukan. . . iaitu pada dia. dia yang sangat aku cinta dan sayang. .tp, dia tolak aku. .kata2 dia menikam perasaan aku. . tp, aku ignore. tak peduli ape yang dia cakap. sbb aku syg dia. dan aku tau salah aku. . dan aku trus2 usaha untuk dapatkan dia balik. dan dapatkan kegembiraan aku balik. . . sebab aku yang sekarang bukan macam aku yang dulu. . aku rasa aku dah banyak berubah sebab dia. . . . . kali ke 2 aku merayu kat dia. . merayu. merayu. . aku tau ape yang aku buat tu memalukan diri aku sendiri. tp, aku sayang dia. . aku tau dia pun syg aku, tp, sbb laki kan. ego!! tak faham perasaan perempuan. . .dan kali ke 2 dia keluarkan kata2 yg perhhh! terbaik dari ladang. .ermm mungkin dia tengok itu cara aku. . so, dia cakap laa mcm tu. . tp, sebenarnya aku bukan macam tuu. . aku lakukan tu sbb aku syg dia. .aku taknak kehilangan dia. dan aku bersedia degan segala yang bakal terjadi. . dan keputusannye "nanti kita bincang balik" "one way" "ikut kehendak sediri" "tak fikirkan orang lain" "buat ape saje untuk dapatkan ape yang awk nak" "cari orang lain" ......................................................................................aku mintak satu je lagi peluang. tp,dia ungkit balik ape yg terjadi dulu. . then baru, aku sedar, . sape aku sekarang di mata dia. . . aku mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. halalkan segalanya. . i hope u will happy without me. . .walaupun aku tak bersama dia. . aku selalu doakan dia sentiasa gembira. . gembira dgn org2 yang dia syg dan cinta. . . . aku pasrah. redha dgn ape yang terjadi. . mungkin ini jalan cerita aku dgn dia. cerita yang berakhir dgn kesakitan. . kepedihan. .yg aku tahu, sukar untuk sembuh. . .tp, Allah itu maha kuasa. . . .mungkin ade hikmah disebalik cerita hidup aku ni. . #ILOVEU.MR.BEAR!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...