BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

it's me



pEngikuTku..!!

nuyu ♥ Mr.bear

Daisypath Vacation tickers

sukA x blog sy,..!!!

Saturday, December 31, 2011

welcome 2012

Kehadapan JANUARY,
Apa kabar FEBRUARY? Tolong
beritahu MARCH yang APRIL cakap
MAY akan datang sebelum JUNE,
Saya dengar JULY akan berkahwin
dalam bulan AUGUST,
Bagaimana dengan SEPTEMBER
dan anak-anaknya?
Kirimkan salam saya pada
OCTOBER dan jangan lupa
beritahu NOVEMBER bahawa
kawan-kawan saya yang
membaca ini akan menghadapi
DECEMBER yang indah lagi!!!...:) :)
Selamat menyambut hari-hari
terakhir di bulan December tahun 2011.. ♥♥



eeermmmmmmmm. . smua org yg aq tngk menyambut tahun baru dengan gembira. . kali ni nasib x menyebelahi aku. ade je saje dugaan dan rintangan untuk aku. sebelum aku melangkah ke tahun baru. iaitu tahun 2012. . begitu hampa n hambar nye. x menyambut tahun baru dengan orang yg aku syg n cinta. . uuurrmm. . . entah mcm mne aku nak kata. . walaupun ini smua salah aku. .aku tetap menyayangi nya dengan sepenuh hati aku . . kerana banyak kesilapan yg talah aku buat selama aku berada di samping nya. .kepercayaan nya terhadap diri ku semakin pudar dibawa oleh angin yg bertiup kencang. . aku sedar kesilapan itu tidak sepatutnya aku lakukan kerana aku telah berjanji kepadanya. tapi apa kan daya. . SYAITAN menghasutku untuk berMSG dengan hamba ALLAH yg seorang ni. dan membuatkan aku telah berpiasah dengan kekasih hati aku. . sayu nya hati ini. .keputusan telah pun di buat oleh nya. .aku x mampu berkata2 lagi . hanya berserah kepadanya sahaja. .sewaktu dia melafazkan kata2 perpisahan kepadaku. dan merelakan aku pergi dari dirinya. . . . melepaskan aku dengan terpaksa dan diri nya amat terseksa. . . . walaupun aku kini berstatus . SINGLE . . tp, hati aku tetap ada padanya. . dan aku tatap memegang hati nya dalam diriku ini. . aku amat merinduimu sayangku. . MR.BEAR . .! ! !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...