BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

it's me



pEngikuTku..!!

nuyu ♥ Mr.bear

Daisypath Vacation tickers

sukA x blog sy,..!!!

Thursday, December 29, 2011

kehilangan awak. !

perkara paling berat dalam diri saya buat kali ke tiga. .
diberi peluang. tp, aku x menghargainya. BODOH. !
memang setiap orang x ingin kan kekecewaan dlm diri.
perpisahan dengan orang yg tersayang sangt perit.
"Ya Allah , tolong kuatkan hambamu ini.
jagalah dirinya untuk diriku. "
aku sangat menyintainya,. aku sangat menyayanginya. .
tp. perpisahan ini harus aku terima. .kerana ini adlh salahku.
bodohnya la aku. mensia-siakan janji ku padanya.
29/12/2011. khamis. pling bermakna bgku. .
9 bulan 2 minggu 5 hari. ! masa yg sangt singkat.
tp, sedikit sebanyak aku dapal kenal dy dengan lebih rapat.
bersyukur kerana telah diberi peluang. .




p/s : abg, maafkan syg, atas segala salah dan silap syg selama kita kenal sampai la sekarang. apapun yg terjadi. .syg tetap cinta abg. . MR.BEAR <3 MRS.BEAR . . syg kamo bdak gemuk . ! halalkan makan dan minum syg . halalkan duit belanja dan pakaian abg bg kat syg. INSYALLAH kalu ade jodoh x kan kemana. . awak ingatkan janji kita. . : kalu ade jodoh. kita akan kawin : syg x kan lupakan kenangan kita bersama. . terima kasih kerana telah banyak bersabar dengan karenah syg, bila syg tinggikan suara. bila syg bad mood. bila syg merajuk. . dan semua la. syg akan simpan cincin yg abg bg. syg akan jaganya seperti mana syg jaga diri sayang . .THANx tau. syg doakan abg bahagia, smoga abg sihat je ye. . SYG CINTA ABG. ! ! ! !

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...