BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

it's me



pEngikuTku..!!

nuyu ♥ Mr.bear

Daisypath Vacation tickers

sukA x blog sy,..!!!

Sunday, December 25, 2011

Sony Cyber-Shot DSC-TX5

perh. ! memg smart le camera ni . . tp, x le mcm korang. ade DSLR.
aq x brape minat DSLR tu. walaupn mmg bnyak kelebihn .
tp, besar sngt la. x padan ngan bdan aku ni. hahaha. KECIk. .
smart mmg la smart. lgpun aq xde la semampu korang.
nk bli yg mahal2. atas dr 1K . aq kan still study la.
nant da kwen. suh suami aku bli. hahaha. sape entah nk jd suami aku .


best klu aq dpt nih. . bile entah bole dpt.
nant le kumpul wt bole bli. .or. ade sape2 nk bg kat aq. ?hahahaha.
bnyak kelebihan camera ni . terutama sekali "waterproof".
ni pling aq ske. coz t klu kne air. xle bimbang. bile bawak g mne2.
than lasak. korang nk suh snap pic korang pun bole. aq sdia.
pape pun. insyaallah. dengan usaha aku.
aku akan dapat ape yang aq nk . xnak la sushkan parent aku.
aku akn kumpul wit sendri. . hehehehe
doakan aku ye. ! aminnn . .




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...