BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

it's me



pEngikuTku..!!

nuyu ♥ Mr.bear

Daisypath Vacation tickers

sukA x blog sy,..!!!

Saturday, January 10, 2009

...aduhai cinta...

erm..bercakap soal cinta..memang memeningkan..ada orang cakap,cinta itu buta..??maybe tidak betul...sebab bukan cinta itu buta..tapi orang yang bercinta itu buta..kerana orang yang bercinta tu,memang buta..maksudnya..xpandai bercinta..or maksud kata lain..curang..tamak katekan..tak cukup satu nak banyak..susah nak cari orang yang betul2 setia dengan diri kita..so..carilah orang yang benar2 menyayangi diri anda..kalau ada jodoh tak ke mana jugak..pasal cinta ni,banyak cerita..terutama sekali apabila sudah remaja..pelbagai keranah apabila sudah matang katekan..pompuan nak cari laki yang ensom..laki plak nak cari pompuan yang cantik..dah tu,yang lain nak bagi kat sape..kite ni tak bleh la memilih sangat..susuh nanti..kite ni sebagai remaje,perlulah menghaigai dan melalui zaman remaja dengan baik..jangan ikut nak seronok je..sampai abaikan semua..awal2 ni,bercinta macam cinta monyet jer la..pekat janji2 jer.bile nak tunaikan entah..hanya tinggal kate2 semata2..sanggup tinggalkan keluarga demi cinta..memang orang yang bercinta itu benar2 buta..bukan setakat tinggal keluarga sahaja..buat apa saja demi cinta..senang menyerahkan diri sendiri demi cinta..berkorban apa saja konon..hampeh..bila dah ditinggalkan barulah menyesal tak sudah...aduhai cinta...cinta..

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...