BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

it's me



pEngikuTku..!!

nuyu ♥ Mr.bear

Daisypath Vacation tickers

sukA x blog sy,..!!!

Monday, March 12, 2012

genap setahun. !



mcm mne korang smua. .? sehad . ?
sy , shad mcm biase je. .just moOd jer x menentu. :D
da lme x tlis bl0g neh. . rindu kwan2 kt blog.

pejam celik, pejam celik. . klu pejam x celik2 tuh.
tndenya da dijemput seruan Ilahi . . AMIN.
errmm. . last week. 10/03/2012. .
genap 1 year aq bersama ngan MR.BEAR. .
entah ler perasaan mcm mne. nk gtau pun xtau.
mcm skejap jer 1 thun tuh. tp, tu la hakikatny,
ksih syg aku kt dy, smakin bertambah. then,
dy kt aku plak, x tau ler mcm mne. . klu mcm aku. thanx le.
slame 1 thun aku kpel ngan dy neh, bnyk gak ler cubaan n dugaan.
haha. aq jer yg x sbar. asyik melenting je, biase le.
kdang2 aku pun diabaikan krn kesibukkan dy yg teramat sngt.
aku tau ler dy bz, tp. jgn ler lupe aku as gf dy.
lastly, aku nak wish thanx coz MR.BEAR da bnyk bersbr,
ngan sikap aku. .huhu. biase ler. manusia. x lari dr kesilapn.
btw, hope korang pun bhagia ngan pasangan korang.
de problm tu, slesai ler ngan cara elok2 yer. .
k. bai. . thanx coz read my short text. :D




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...