BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

it's me



pEngikuTku..!!

nuyu ♥ Mr.bear

Daisypath Vacation tickers

sukA x blog sy,..!!!

Tuesday, January 03, 2012

da berubah . ?

Assalamualaikum, hai. mcm ne korng shat x . ? hope well ya. aq x shat pom. . serabut ke 3, 4 ari ni. ap yg aku buat smua x menjdi. uurrm . . jgn le jdi mcm aq slalu je ade prob yg x sepatutnya. .
da msuk taon baru ni. sedikit sebanyak diri aq berubah. . da xjd mcm dlu2. kle time bosan ke, mesti kcau org. alih, aku kcau org yg tak sepatutnya. sampai lupe janji2 aku. tp, skarng aku da lain. . bila aku bosan ke, msti bce komik2 yg lepas2. x pun duk je termenung. memandang screen fom aq ni. nsib baik fon ni diciptakan x bole berkata2. klu x aku rasa dy pom bosan tngk muka aku ni. hahaha. ! ap punye nsib la kau ni Fatihah. :( . aku gk skrang bnyk diam. klu ckp pom yg pnting2 je. . mcm smangt aku da bnyk ilang. lari mne entah. nak cri poom x jumpe. smalm . 2hb. aku da kpel blik ngan bf aq. lepas 4 hari clash. tp, mcm xder seri pom. msing2 mcm buat hal sendiri je. aku tau dy slalu bz ngan hal dy. eerrm. sedikit sebanyk aku pun terasa kehilangn n mcm di abaikan. ala, org kurang kasing syg mcm aku ni biasa la kan. haha. !

tibe2 rase cam nk story yg dlu2 jep. :D
dulu, time kecik2. start umo 2,3 taon. .
--time aku sakit. aku uruskan sendiri. walaupun tengah2 mlm.
aku xkan menyusahkan parent aku. aku je tanggung smua.
kuat kan aku. ? ha !
--time aku sedih. touching la. tu time kene mrah. gune ayt2 senstif.
meme la. . jd layu aku. aku slalu je bwak haluan aku sorang2.
aku crita la kat pokok. sungai. monolog dalaman. .
aku xpernah pun crita kat sape2, .
benda2 tu smua la jd mangsa tempat aku nak cerita.
aku xpernah nanges bile kne pukul or gaduh ke. strong again .!
--time aku marah. aku x la marah merapu2. .
aku mrah la kat pokok. sungai. or pape je la.
nada aku sejak dri kecik mmg tinggi.
klu sape x knal aku, mmg kte aku mrh dy, . haha. tp,wt ilex da.
aku peramah org nye. haha. ! pemalu ade gk. keh2.

so, skrang mmc bnyk berubah. sejak2 ade mr.bear ni. .aku syg dy tau. .bile aku sakit. . dia sngt bimbang pasal aku. . mcm doktor lak dy nih. . hek2. bile aq sedih. dy mesti buat aku gembira. dy da kte kat aku, dy x tahan tngk air mata aku mengalir. tp, rasa2 aku bru skali aku mengangis depan dy. huhu. time clash ari tu. btol2 sedih sioottt. . !! time aku mrah. dy la membuat aku tenang. hehe. . tp, bile nada aku tinggi skit. dy nasihatkan aku. kdang2 aku ikut. kdang2 aku x ikut. aku ni kan keras kepala skit. uh. nsib baik dy banyk sabar buat aku. aku syg dy. dy pom syg aku. . sweet la sngt2. . dy pom, da bnyk berkorban untuk aku. aku hargai sangt2 ape yg dy buat. ! ! moge2 kekal la ye. :D doakan kami. :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...