BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

it's me



pEngikuTku..!!

nuyu ♥ Mr.bear

Daisypath Vacation tickers

sukA x blog sy,..!!!

Tuesday, October 09, 2012

i really miss u Mr.bear gemuk. !!

aku amat merinduimu mr.bear. beginilah cinta jarak jauh. bersabar dan terus bersabar. . aku harap suatu hari nanti kesabaran aku ini akan menjadi kegembiraan yang amat. . amat bermakna dalam diri aku. sesetengah orang mesti tak boleh berjauhan dengan pasangan nya kan. ?? aku pun begitu jugk. bnyk halangan n rintangan. . tak pun. aku sendiri yang cari masalah untuk bergaduh. banyak alasan yang aku reka2. tapi. itu semua hanya untuk menarik perhatian dy terhadap aku. aku tak ingin rasa dibiarkan or hanya dicari bila diperlu. setiap perempuan akan menginginkan perhatian. so, tak salah kan ku buat mcm tu, haha. . mcm2 la. pape pun. aku amat menghargai dia. dia yang bnyak bagi peluang kat aku untuk aku berubah dan mengenali erti SETIA. hehe, aku memang la setia dari dulu, dan aku belajar lebih setia. :)) . awak amat bermakna dalam hidup saya. awak dah janjikan. awk xkan lupakan sy. sy pun tak kan lupakan awk si gemuk comel. hehe, . loveumore.more and more. !!!! aku harap hubungan aku and dia akan kekal. korang pun doakan kiteorang yer. thanx. sini saje la coretan aku. dah penat ni. ngantuk nak tido. pape pun. tq coz bace. . syg korang jugk. muaahh. !!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...