BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

it's me



pEngikuTku..!!

nuyu ♥ Mr.bear

Daisypath Vacation tickers

sukA x blog sy,..!!!

Sunday, July 01, 2012

hospital oh. hospital


ni la first time aku masuk wad. kat Hospital Kemaman. tak dapat ku bayangkan, situasi di hospital. sungguh menyeronokkan.. haha. aku ditahan kerana kekurangan darah putih, dan disahkan suspek denggi. fuuhh. ~~ selame 3 hari 2 malam aku berada di hospital.. adoii. sangatlah terseksa. .12 btol air dimasukkan dan 5 kali ambk darah. Tangan dah lebam. Makanan yg sdap. Haha, dengan adenya jarum ditangan tu. n botol air yg perlu msuk ke dlm badan aku, ia membuatkan aku sukar bergerak. . hah. ! nak g mne2 pun kene bawak botol air tuu. .kat hospital ni aku berkawan ngan mak cik2 n nenek. huhuhu. . perhhh., banyak giler pengalaman yg aku dapat selama stay kat hospital ni. btw, nurse kat hospital ni sangat la baik2. aku suke. :)) btw, Thanx kpd smua yg dtg melawat n bg support kt sy. :-) iloveuall.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...